2007-10-14

Long time no see

Ja det kan man säga! Jag har inte bloggat på überlänge just för att jag lixom inte känt för det! Jag vette fan... känns som jag har för många nu på nåt sätt... vet inte vilken jag ska använda till att skriva PÅ DATORN. Mobilbloggen uppar jag ju så gott som dagligen men det är bara för att det är så jäkla enkelt! Ta ett foto och skriv nåt skit och sen skicka lixom. Pissenkelt. Här måste man skriva nåt bra och smart typ. Nä men ni förstår vad jag menar... skriva om dagen och sina tankar osv. Jag har märkt att jag inte så där jättebra på att formulera mig och då tappar jag lusten.
Så är det bara! Annars har jag ju även min hemsida Kcalorin och nu har jag fått en till hemsida genom mitt jobb. carolinesodergren.se. Men den ska jag bara använda min musik är klar. Så då har jag en viktsida, en musiksida + 2 bloggar. Jisses, inte konstigt man tappar lusten när det är så många haha. Men jag ska göra mitt bästa. I värsta fall får det bli exakt samma inlägg på allihopa utom på mobilbloggen och "musiksidan" som jag inte använder ännu.

Jag orkar inte köra nåt updejtsrejs idag men kortfattat har jag börjat på nytt jobb, blivit megasjuk (och är fortfarande) och kommit med på en gruppövning på SAS för ett närmare steg mot att bli flygvärdinna. Min chef vet inget än men jag ska säga till honom imorgon för jag måste gå runt 11.30 nu på fredag då övningen hålls nånstans på Kastrup kl. 12.30. Vi får se hur det går! Sen måste jag, så fort jag blivit frisk, börja träna igen för det har legat på is ett bra tag nu men man e ju så jävla bekväm *GRRRR* Jaja, vi får se hur det oxå går.

Nä nu ska jag fortsätta äta min rägemacka =)

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...