2007-11-26

God morgon!

Igår fick jag nån slags känsla som sade mig att jag kände för att börja blogga igen! På allvar...
Får se hur länge den sitter i! =)

Sitter nu och försöker truga i mig frukost. Och DET är inte det lättaste kan jag tala om!
Mår inget vidare faktiskt! =( Har ingen direkt aptit, men vet att jag ändå måste äta för annars kommer jag må sämre sen! Och vädret vi har gör det ju knappast bättre! Har sovit jätteilla inatt. Somnade bortåt 2 för att sen vakna av mig själv 5.37. Tänkte gå upp då men låg kvar till klockan ringde 6.15. Var (och är fortfarande) trött som fan och inte blev jag varken piggare eller gladare av att titta ut! Blåst och spöregn så lång ögat kan nå!! Konstaterade ganska så snabbt att jag bara ville krypa ner i den varma sängen igen! Och nu medans jag sitter här och äter och skriver så slår regnet mot fönstret! Näää, jag känner verkligen inte för att ge mig ut idag! Men tyvärr så måste man ju =/ Har ont i högra halsmandeln med. Får huvudvärksattacker på höger sida ibland oxå. Fattar ingenting! Och så har jag röda veckan!! Kan det bli sämre?? Haha, det kan det säkert......

Hoppas ni får en bättre dag än mig =)

Seeya!

image1113

Tur man slipper gå ut med hunden iaf hihi!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...