2008-07-28

Flytande frukost + mid day snack

Ja, så kommer det se ut nu ett tag. Flytande frukt-, & grönsaksjuice till frukost och eftermiddagsmål, MKT vatten samt proteinrika kvällsmiddagar med mkt påhittiga sallader eller ångkokta grönsaker. Fisk, kyckling blir det för min del. Är inte så himla förtjust i varken ox eller gris längre! Kommer självklart att unna mig kakor och annat gott som gör livet värt att leva ;-) men ska ändå tänka till en extra gång först och fråga mig själv om det är värt det. Och så ska jag ha mina utvalda tillfällen då jag inte behöver tänka på hur mkt jag stoppar i mig utan då verkligen svulla haha! Är så jäkla trött på mitt kroppsutseende men allra mest på min trötthet, mitt humör och att aldrig känna mig skärpt och klar i huvudet. Mitt minne är ju för fan i klass med en 70-årings. Eller så är jag bara disträ... Whatever.

En ny tid måste börja nu!! Och att inte förglömma: MOTIONERA! Det är minsann lika viktigt! Tråkigt men ett nödvändigt ont. Men bara i början säger dom som vet. Sen blir det ett måste. Ja, ska bli kul detta. Tror jag. Hmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh den ser god ut!! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...