2009-11-15

Fler gamla...

...inlägg kommer snart att komma upp. Både från 2006 och 2007. Är så trött på att skapa blogg efter blogg efter blogg för att sen bara tappa lusten och skita i att skriva överhuvudtaget. Så nu har jag bestämt mig för att bara ha EN blogg och INGEN MER! Därför tänker jag samla alla inlägg jag nånsin skrivit HÄR på denna bloggen så allt är samlat på ett enda ställe! Känns bäst så! Vad jag ska göra med min riktiga hemsida vet jag inte heller än. Har inte uppat den alls sen 10/2 detta året och förmodligen kommer jag inte uppa mer där heller. Men vem vet... ska bl.a. gå webdesignkurser m.m. nästa år så då kanske jag lär mig lite mer om det hela.

Men tills vidare är det denna bloggen som gäller tills jag säger till!

OCH... den kommer vara öppen för alla! =) Och bara för att den är det betyder inte att jag kommer vara restriktiv med bilder! Åh nej! En blogg utan bilder är en URTRÅKIG blogg om du frågar mig =) Därmed inte sagt att VARJE inlägg kommer vara med bilder... bara nästan ;-)

2 kommentarer:

sofie sa...

åh! så bra! då kan du designa min blogg sen ju! ;) wiiie!

Caroline sa...

Haha ja det kan jag. Om jag lär mig nåt vill säga :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...