2010-02-26

Hur man får bilder större i Blogspot

Jag läser en blogg som jag gillar väldigt mkt! Dels för att hon sjunger (som jag - fast inte nu längre) och så självklart för att hon gillar sömnad. Som jag :-) Sen tar hon jättefina bilder! (Här önskar jag att jag kunde säga "Som jag :-)". Jag älskar att fotografera men mina bilder blir väl inte direkt vad jag skulle vilja hehe). Jag har länge försökt få mina bilder större här på bloggen och även försökt lista ut hur man får bort den där jäkla handen när man man för muspekaren över bilden. Nu vet jag! Tack vare henne! Jag tackar så jättemkt!

Vill ni också veta hur man gör så klicka här. Det är jätteenkelt! :-)

Dock så får jag väl göra mina bilder lite mindre tror jag för den storleken (eller dom snarare) här nedan var ALLDELES för stora haha. Jag får pröva mig fram.

Nä, nu ska jag gå och köpa mjölk! Ha en härlig fredag!!


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...