2010-07-05

Middag på O'Leary's

Ojojoj 11 dagar sen jag skrev sist... Ja, jag har inte känt för det! Har tänkt skriva men till slut inte gjort det ändå... :/ Jag vet, jag är en jäkla tråkmåns.

Det regnar ute nu iaf... väldigt härligt! Och väldigt behövligt!

Ja, vad har hänt sedan sist då? Hmm ja det har varit mkt det... nu i helgen var Simon och Jennifer här t.ex och sov över. På kvällen gick vi ut med Martins brittiska kollegor och åt middag på O'Learys. Ingen höjdarmiddag direkt, bara min och Jennifers middag ihop blev 370 kr. Svinpriser. Men men Jennifer trivdes iaf :) Ja Simon med tror jag men han satt längst in bland britterna och snackade så jag kunde inte fråga.





Blev en bild på Jennifer för Simon ville inte va mää :-) Fegisen haha.

Kommer fler inlägg senare. Ha det så bra så länge!

/♥♡Caroline♡♥

1 kommentar:

kockajäveln sa...

ja där é litta dyrt uppe. Men mysigt för man ser hela stan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...