2012-06-28

Säger bara: "Aldrig mer!"

Råkade surfa in på detta inlägg innan... Brukade jobba inom det här stället.

Never again säger jag bara... ja, missförstå mig rätt...  det var bra från det att jag började i februari 2011 tills en viss person började där hösten samma år som en SÅ KALLAD chef... på pappret månne... men FAN INTE i praktiken!!!

Mina UNDERBARA f.d. arbetskamrater ska ha ALL ELOGE för vilken fin sammanhållning vi hade som team men tyvärr kan EN ENDA person förstöra så mkt av atmosfären och stämningen på ett ställe... Ja usch fy fan!

Men men... nu är jag på ett ställe med MKT högre lön (det sjuka är att på det nya stället har jag, som "bara" vårdbiträde, mer i lön än vad en utbildad undersköterska har inom Attendo =/ Ehh WTF??


Dagen idag har bestått av jobb... 14-21:15. Gick relativt snabbt även om det kan kännas som en hel evighet när man ännu inte är så insatt i det. Men det kommer nog bli bra detta! =)


Puss på er alla raringar där ute! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...