2016-07-03

Behöver blogga för minnets skull

Så varför gör jag då inte bara det? Skriva ett par rader varje dag. Bloggen kommer ju ändå mest bara att bestå av bilder då jag älskar att fotografera och dokumentera saker så det finns på pränt för framtiden liksom.

Måste banne mig bättra mig där. Jag startade ju bloggen 10 år sen av en anledning. Ja, då var det väl mest vikten som gjorde det men sen vet jag inte vad som hände... efter 2011 så har ju inläggen minskat drastiskt om man säger så. Och det är inte pga av tidsbrist... Jag är ju en öppen person så jag har inget emot att dela med mig av bilder osv men sen är den primära orsaken till det att jag vill kunna komma ihåg vad jag har gjort och kunna se tillbaka på mitt liv. Och vad är inte bättre då än att just blogga (föra dagbok) om det?

Så nu kör vi.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...