2006-04-11

Hej på er alla i vårsolen!

Var som vanligt ett litet tag sen jag uppdaterade! Tur man har en pojkvän man kan komma och uppdatera hos =)

Igår var jag hos min syster Åsa och sov över. Hon har ju också flyttat denna vecka och hon är nästan helt färdig med sin lgh så vi firade med god mat, film och läsk! White Noise blev det! Har redan sett den en gång innan men FY F*N vad äcklig den är!! Vaknade inatt och var jättekissig men vågade inte gå upp på toaletten så jag låg snällt kvar och tryckte tills det blev ljust ute *haha*. Första gången jag såg den hade jag lampor tända i min lgh i flera dagar när jag skulle sova. Så, så skadad blev jag! Så alla ni som inte sett den - SE DEN!! (konstigt att jag rekommenderar den va?) Antingen blir ni skrämda för livet eller så kommer ni säga att det var i särklass den bästa rysaren ni sett. Fast min syster tyckte att Entity från 80-talet är ännu bättre! Ja, den har jag inte sett än så jag vet inte... men ibland är det härligt att sätta sig upp i soffan med nåt gott och bara glo på film... sånt behöver man ibland! =)

Idag har jag och Cipi varit ute på Svågertorp och handlat tyger. Ska till henne sen och sy lite toppar och sånt. Hon ska fotograferas imorgon eftermiddag så då ska jag följa med och titta! =) Det ska bli väldigt kul iaf! Så hon ska även sy lite småkläder till den som hon antagligen ska mixa med vanliga köpta kläder. Ja, jag vet inte men det ska iaf bli väldigt kul att följa med och se på en "riktig" fotosession!

Sen har jag kommit i någorlunda ordning hemma men är fortfarande väldigt förkyld, saknar fortfarande soffa, soffbord och köksstolar *haha*. Men det kommer I promise!
Just nu ser jag en vacker syn i Martins kök... jo det är han som står och lagar mat!!!! WOW säger jag bara. Kors i taket! Spaghetti med Martins egen köttfärsås. GOTT ska det bli! Ser fram emot att äta med han! Och ser ännu mer fram emot att slippa diska *skratt*

Nä, nu ska jag snart äta sen ska jag hem och hämta mina andra tyger och sen bär det av till lilla Cipi och sy!

Kram på er alla och ha nu en riktigt Glad Påsk!!


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...