2009-02-05

Dagens

Denna lista hittade jag inne hos Jenny och nu "snor" jag den :)

Dagens humör: Bra fråga... Är inte sur iaf :) Jag är trött men tillfreds I guess.
Dagens borde: Oj det är mkt. Men just nu borde jag plocka fram maten.
Dagens frisyr: Vanlig tofs!
Dagens klädsel: På shoppingrundan med Gosesnoooken: vanliga jeans, top och kofta. Men just nu - mysbrallor och vanlig top!
Dagens planer: Blir kvällens planer för mig. käka, dricka kaffe och bada med min nya skvallertidning jag fick hem idag :D
Dagens materiella vill ha: Ojojoj...massa coola bakprylar. Funkar det? :p
Dagens längtan: Till sommaren! Och min nya kropp. Om jag nånsin får den vill säga :lol:
Dagens fundering: Undrar hur vissa människor tänker egentligen...
Dagens beroende: Det vanliga... ni som känner mig vet :P Kaffe med kaffegrädde, nässpray och lypsyl. Tragiskt, jag vet...
Dagens tråkigaste: Att bli trött i benen och vara sjukligt trött.
Dagens person: Gosesnoken och Darling :D
Dagens irritation: Att det är så förbannat kallt.
Dagens bekännelse: -Faaan vad pengar jag slösade idag :roll:
Dagens låt: Har faktiskt två stycken!! Faith Hill - Cry och Peter Gabriel - Down To Earth (Wall-E Soundtrack)

1 kommentar:

Åsa sa...

Hahaha... jasså?? Du skulle ju inte handla nåt särskilt!! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...