2009-12-16

2009-12-09 Julkortsmakeri


Så här kan det se ut runt omkring mig när jag satt igång. Jag är inte den mest organiserade varelsen på denna gjord ju hehehe.







Detta gjorde jag vid lite till innan jag skickade det. Kändes lite tomt och hackigt så här ovan.







Den som får detta kortet ovan vill jag be så hemskt mkt om ursäkt till för det var ju inte det bästa jag gjort hehe. Och att lacka var då banne mig inte det lättase haha. Kommer inte ihåg vem jag skickade det till heller =)
Gjorde även ett kort till som Fröken Såååfi fick men det glömde jag fota. Kanske kan fröken BIATCH (hihihi you know why ;->) fota det och skicka över det till mig när hon får det? =)

Summa summarum eller kardemumma... ja, vad man nu än säger, så tyckte jag detta var jätteroligt även om det kanske inte blev sådär supersnyggt. Det blir definitivt lite pyssel till påsk igen och lite cardmaking till nån som fyller år! =)

/Caroline

6 kommentarer:

siz sa...

Åhhh..va fina! Fast d sista e säkert till mig! ;)

Caroline sa...

Hehe nä det sista var inte till dig, det kommer jag ihåg =) Tror jag skickade det till finnen hehe.

sofie sa...

haha! klart jag skickar bild! pysseltant!! :D

Caroline sa...

Pysseltant?? =) Jag? Ska du säga :P

sofie sa...

hihi! sa väl inte att det va nåt negativt? ;)

Caroline sa...

Hehe nä det är ju faktiskt sant :-) Jag hade brått när jag skrev så tänkte inte på det :P Sorry! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...