2009-12-14

Gårdagen

Igår var en ren slappedag om man bortser från att vi faktiskt gick iväg och gymade vid 19:30-tiden. Ja, Martin var iofs hos sina föräldrar under dagen och högg ved och fällde träd så han var ganska så trött (och svettig) när han kom hem. Så jag kan ju inte direkt säga att han hade nån slappedag hehe.

Jag passade på att städa lite medan han var borta. Han tog med sig båda hundarna oxå så jag var helt on my own. Najs! Efter städning blev det lite latmansmat ;-) Spaghetti med sojakorv hihi! Var faktiskt jättegott! Men det är väl allt när man e hungrig? ;-) Sen när vi kom hem från gymet slängde jag ihop ett nyttobröd samt nyttobullar. (Bilder nedan.) Recept kommer upp senare nångång.

Idag blir det fisk med paprikasås och potäter. Mkt smaskigt! Börjar bli hungrig så Martin får gärna komma hem snart =)


Latmansmat :-)


Nyttobröd...




Nyttobullar (?)


Mitt älskade morgonkaffe (med mjölk numera och inget grädde may I ad!) och mitt hembakade bröd med rökt kalkon och makril. MUMS!


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...