2010-01-22

Blupp

Borde ha bloggat för längesen (var det så längesen?) men har inte orkat. Har varit en låååång vecka tycker jag. Började ju skolan i måndags (komvux) och alla mina kurser har inte varit klara och det har inte varit det lättaste att få tag i en studievägledare heller... Men så idag, efter 5 timmars väntande, så kom jag in, kl. 17:15. Och vet ni... det tog bara 5 min. Knappt det. Helt sjukt att inte skolan sätter in mer resurser när dom vet hur det är. Det har bara varit 3 st. studievägledare på hela komvux. Men nu så är jag klar. Ska bara inom infoteket imorgon och anmäla mig för en kurs till. Webbdesign på distans. Vet inte hur jag kommer klara det men vi får väl se....

Annars imorgon ska jag träffa mamma, C och Å och gå och strosa på stan lite. Får se om man hittar nåt kul.

Just det ja, får inte glömma att beställa kurslitteratur. (Detta var mest en kom-ihåg-notis till mig.)

Nä hörrni. Nu ska jag gå och försöka sova! Man har lite att tänka på och är lite orolig... att jag tagit mig vatten över huvudet. Iaf känns det som att någon tycker det. Hoppas denna någon inte har rätt :-( Men det återstår att se.


Lämnar er med en bild på mina chokladbollar jag gjorde för nån timme sen... dom var smarriga minsann. Extra mkt kaffe i hihi!
Godnatti på er!
♥ /Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...