2010-11-29

Lördag 28/11

Är nästan nyss hemkommen från landet... (ja, ni vet, där det är massa hagar och så... :-)) Däremellan har jag bl.a. hunnit med en runda på stan med la familia... vi gick mest runt och tittade en massa och jag och mamma blev besvikna för inte ett enda jäkla marknadsstånd var öppet. Jahapp, där rök våra munkar tänkte vi haha. Men vad gör det egentligen när jag och systerdottern bakade lussekatter dagen innan? Dom var mkt goda (och säkert lite nyttigare oxå) men är man sugen på munkar så är man :-)

width=
Här bakas det nåt annat :) systerdottern gör inbakade flätor på mig :)

600=
Stoooor deg :)

600=
Pappa visar hur det ska gå till haha.

600=
Och så här blev dom :) Mums!

600=
Mitt och systerdotterns hjärtan :) hennes blev såklart snyggast.

600=
Systerdotterns facebookar lite på morfars dator ch äter lördagsgodis :)



/♥♡Caroline♡♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...