2007-12-06

Bye for now!

Jag har bestämt mig nu.

Jag kommer gå över till blogspot.com istället. Den sidan har fler finesser tycker jag + att den är mer lättanvänd.
Jag använder ju redan den sidan för att enbart blogga från mobilen. Alltså göra liveinlägg men jag känner mer och efter att ha sett att man t.o.m. kan posta inlägg från vilken mailadress som helst så känner jag att blogg.se inte riktigt når upp till mina förväntningar.... för så vitt jag vet så kan man inte posta inlägg från en mailadres här t.ex.
Eller??
Rätta mig gärna om jag har fel! =)
Så därför tror jag nog att framtida inlägg kommer postas på bloggen namngiven här under... =)

Caroline's Mobilblogg

Ha det gött alla och God Jul & Gott Nytt År!

image1116

Tack för denna tiden!
(Även om jag inte bloggat så mkt hehe)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...