2007-12-20

Uppdatering

Fy fan säger jag bara. Dagen idag har varit helt åt [svordom] stressig. Jag och syrran var ute och trängdes bland alla. Men det var en rolig dag. Men varför släpper busschaufförerna på så mkt folk att man står som packade sillar?? Och sen har dom mage att gala:

"-Kan ni gå längre bak?! Det är faktiskt andra som också vill åka med!!!" "-Nähääää det menar du inte??", tänker man då. Frågan är om det ens är lagligt att ha så mkt folk i bussen. Nåja, nu är jag hemma, alla julklappar är inhandlade (dock inte inslagna ännu). Maten står i ugnen och jag väntar på riset att bli klart. Sen väntar mys med Martin i soffan ikväll. Inget bra på TV tro? Får nog ta mig en titt i tablån hehe. Vi har ju kollat slut på alla säsonger nu av Entourage så nu vette katten vad vi ska fördriva tiden med hehe. Sicka problem va? =)

Imorgon väntar tvättid kl. 12-16. Sen kl. 18 ska vi vara på middag ju. Så det är fullt upp hela dagen imorgon oxå. Men det kan ju oxå vara kul ibland. (Om man inte alltid har det vill säga).
Nu ska jag röja lite här innan maten. Ha en wonderful kväll =)


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...