2009-07-26

Jaja redo för bildrejs då??

Då ska vi se då...

Jag ser att hela jäkla juli består ju bara av mobiluppdateringar =/ Oops! Ja, förutom det jag skrev innan och det jag skriver nu. Usch och fy! Men jag uppar iaf =)
Hmm då är den stora frågan vart vi ska börja då...

Jag kan ju börja med lite bilder från Helsingborgsfestivalen kanske? Vi åkte dit i nya bilen vi hade hämtat innan och på väg hem kom vi på, eller rättare sagt så såg vi, att det var festival så vi stannade till =)


Egobild 1


Egobild 2


Har fått fjortisars tecken på hjärnan haha.



Peace....

Här är vi inne på restaurang. En som serverade både indisk mat samt svensk husmanskost. Var mkt gott! Inredningen var väl inte mkt att hurra för och inte heller alla Bollywoodfilmer dom visade och all indisk musik. Vet inte varför men jag blir så illa till mods på nåt sätt när jag hör sånt. Lite tråkigt för alla kulturers musik är ju fina i sig! Nog om det =)



Martin linslus!

Carro linslus...


Vi beställde båda två Chicken Korma. Gott... eller var det Chicken Tikka?? Hmm minns ej!

När vi kom ut så öste det ner....

Ser ni "the Rainbow"??? =D

Efter middagen gick vi vidare till Ebbas Fik. FAN vad jag gillade det stället!! Dom hade en JUKEBOX! Var så kul att pilla i en enkrona och trycka på några knappar (typ E14 - E, etta och en fyra haha = tre knappar) och så vips så låg skivan rätt och så spelade dom 50-60-tals musik!! Och jag kan ju säga med en gång att snåla? Det är dom INTE!! Dyra? Nja, lite kanske men å andra sidan så väger det upp bara av att få insupa atmosfären där inne!! Åk dit! Värt ett besök! =)


Ebbas Fik


Jag tog en cappuccino + TV-ruta som det heter där. (Kärleksmums.)


Martin tog en Toscaruta tror jag det hette och även han en cappuccino.

Efter det var det tänkt att vi skulle åka hem men på vägen till bilen så frågar Martin mig om jag hör vad det är som spelas?? Hmm nä det gjorde jag ju inte men ju närmare vi kom så hörde jag... det var ju JODDLA MED SIV!! =D Då var vi ju tvungna att stanna och kolla! =)



5 kommentarer:

annika51 sa...

Då kikar jag in och läser lite!

Kram på dig.

Åsa sa...

Men ingen bild på nya bilen?? Jag vet ju bara fägen på den. Hörs sen.. Pyss

sofie sa...

lilla söta fjortiscarro...försöker spela ung för att inte det ska märkas att hon börjar bli lastgammal ;)

Caroline sa...

Annika: Välkommen. Kom gärna igen =)

Åsa: Nä inte än men det kommer =)

Sofie: Nu jävlar blir det verkligen däng nästa gång jag får syn på dig ;P

Life as we know it... sa...

Ebbas fik är en av mina favoriter också.... :)) Mycket gott!!

Har också uppat min blogg nu... bra att du påminner mig!
kramar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...