2011-02-22

Sömnlös + begravning

Här sitter man som ett fån och kan inte sova. blir hämtad kl. 10:00 så det är inte mkt sömn jag får men vad gör det om 100 år?? Då lever inte jag heller längre :-/

En sorglig (morgon)dag har jag framför mig. Om JAG mår dåligt och är ledsen så vill jag inte ens tänka på hur mina kussar och deras mamma mår nu :-( Ja, och MIN mamma oxå och hennes bröder. De var 4 - nu är de bara 3... Jag avskyr detta. Sitta i kyrkan och försöka hålla sig. Se ut som ett jävla botoxat stenansikte utan känslor bara för att man inte vill visa hur ledsen man är. Sen börjar den jävla orgeln spela och så var det botoxet helt plötsligt väck och man ser ut som en rödsprängd anka i fejset istället. (Och NÄÄÄ jag har aldrig provat botox - det var bara ett exempel... men jag är inte främmande för det. Man måste iaf prova en gång så man vet, som Inge sa... dock så menade han nog inget sånt...)

Nä, jag får väl gå och sluta de blå... samla kraft...

Hursom så var det inte hans tur! Det var inte det! Punkt!!

/♥♡Caroline♡♥

1 kommentar:

sofie sa...

ska tänka på er! ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...