2011-10-18

Imse vimse spindel

Ja rubriken säger väl allt, eller? 

Kom ut ur duschen och såg till min stora fasa att det låg en spindel på listen inne i mitt sovrum. Jag liksom hoppade till av skräck när jag såg den, började hyperventilera och samtidigt smida planer på hur jag skulle få väck den!! Blöt och frusen och bara i handduk sprang jag runt som en yr höna för att hitta nåt jag kunde "ta den" med. Fram med luktegott-sprayen och en flugsmällare. (Min hårspray har ingen bra sprutt i sig.) Och tyvärr har jag ingen tjock telefonkatalog heller längre som jag bara kan slänga på den 
då internet sköter den saken, så det fick bli detta! Yes, tänker jag! Nu jävlar! 


Telefonen ringer... men efter en stund ursäktar jag mig och säger att jag måste ta spindeln för annars kan jag inte slappna av! 


Kommer in i sovrummet och....


Fanskapet är BORTA?! NÄÄÄÄÄJ!!! 


Va f-n gör jag nu?? Jag kan bara inte hitta den! Och Bella fattar ingenting... hon tror bara jag leker som springer runt och fjantar mig med en spray o en flugsmällare... Hon har ännu inte lärt sig vad "Ta spindeln" betyder...


Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...