2015-01-14

Utmaning :)

Vilken mat äter du ofta?
Lax, lax och åter lax! Eller fisk får jag väl säga då...

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på vem jag är hos. Ibland hjälper jag till ibland inte. Men så är det nog med alla.

Var sitter du helst när du bloggar?
Blir oftast i vardagsrummet där jag har datorn. Hatar stolen... den är döden för ryggen. Måste skaffa en ny.

Köper du ofta Triss?
Nej, men egentligen borde man kan köpa 1 i veckan.
Tänk om man skulle vinna lite pengar, det hade ju inte varit fel =)

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
OMG BARCELONA!!!! Min absoluta favorit!!! Spanien, otroligt fint land. Men även Grekland och Prag.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Har ingen TV. Kollar bara webb-TV på datorn.

Reglerna för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar alla som läser detta, Kommentera inlägget om ni gör den så jag får läsa er också.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...