2015-07-20

Glömde...

Jag skulle ju visa er igår de där jeansen jag inte fick upp över  höfterna. Det kommer idag för idag mår jag bättre.

Blev så konstigt illamående i magen igår. Eller inte illamående på det sättet men kände mig väldigt spänd och hård (Wish it was magmuskler *skratt*). Precis sån där magknip när man måste besöka ladiesroom men hände iiiiingenting. Ställde mig frågan om det kan ha varit chiafröna jag åt lite av på morgonen? Kanske?

Kanske inte är så smart att blanda de med lite grädde, ananas, hallon och apelsinsaft. Allt ekologiskt och från egna odlingar förståss. Ja utom ananasen oxh apelsinen förståss. Men de var ändå ekologiska.

Ser inte så aptitligt ut kanske men det var rätt OK. Inte lika god som den förra jag gjorde med apelsin och egna jordgubbar dock som nedan =)


Ser inte så aptitlig ut denna heller men denna var dock MYCKET godare än den jag gjorde i förrgår men antar de fyller samma funktion. 

Hörs sen :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...