2015-07-19

Ladugårdväggen provar gamla jeans :-)

Haha herregud jag var nyss med om nåt traumatiskt!

Nädå så traumatiskt var det inte. Men något positivt är ju att jag istället för att bli ledsen och nere så tänkte jag att: (jag har en tendens att tänka på blandad svengelska ibland haha) "näää this is fucking IT!!!" Nu är det bloody enough!!!"

Jag ska säga det rakt ut!

Jag väger idag (vägde mig för 10 min sen) 90,8 kg!!

NITTIO-KOMMA-ÅTTA KILO!!!

Igår vägde jag 91,3 så det går väl neråt hahaha.

I alla fall... fick för mig att prova ett par jeans som jag inte haft på superlänge... (strlk 44) Jag visste redan på förhand att de inte skulle passa och att jag inte skulle kunna knäppa de... so far so right... MEN... fick inte ens upp de över höfterna och sen tog det tvärstopp. Jag bara gapade och tänkte WTF??

Nä nuuu jävlar får det vara nog! Nu räcker det!

Ska visa bilder sen! Ni kommer nog få er ett gott skratt för det fick jag... även om det egentligen inte är så kul! Har flera garderober med fina kläder som jag använt väldigt lite resp. aldrig använt alls. Så ska det inte vara... som sagt. Visar bilder sen :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...