2007-06-28

God Morgon!!

Good morning, good mooooorniiiiiing!!
Wejky pejky!!!
Usch hatar när nån väcker mig på det viset haha! Och ännu mer om dom även kommer fram och puttar på en och störar sig!! *GRRRR* A BIG no no!!


image750

Ska hem till syrran nu i Staffanstorp för hon ska sy in lite kläder till mig så Martin är snäll nog att köra mig! Tack lilla älskling!!

Är så trött så trött idag. Somnar så dåligt nu igen nuförtiden!! Det stör mig men va fan gör man?? Man måste ju ändå upp på morgonen ju! Så nu har jag bäddat. Diska gör jag fan inte nu! Stopp i vasken blev det igår med. Ska skriva mer om det senare idag! Har bilder och så på det oxå Det var riktigt nasty shit asså!!

JÄVLA MKB!!

Nä, ni får ha en riktigt bra dag alla människor!!

Bye!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...