2007-06-23

Jaha då vart det lite midsommaruppande då to do....

Vi skulle hem till min äldsta syrra och hennes gubbe i Staffanstorp och fira midsommar. 15:00 skulle vi vara där. 15:45 var vi där! Det slår ta mig fan aldrig fel att vi är sena! Men såklart så visste dom redan om det för jag hade ringt och förvarnat!

När vi kom dit var det redan high life. Full rulle på ungarna med andra ord! Vi åt allt möjligt.... lax, prinskorv, dillpotatis, sill (för dom som tycker om det), köttbullar, ägg.... ja typisk julamat kanske man kan säga =) Men GOTT var det iaf! Till kaffet blev det kladdkaka och dajmtårta ochsen dukades det upp gottebord!!

TACK CAMILLA & BOSSE för allt detta!!

Kubb blev det oxå såklart! Tyvärr var jag i det förlorande laget men vad gör det när vi hade a great time!

Som vanligt så kommer det bilder oxå =)

Bild 2 & 3.... här e Josse irriterad på sin mamma haha. Ovanligt *garv* Sen kommer mina små sommarflickor!

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Oj så koncentrerad och impad man kan bli av att blåsa bubblor haha.

Klicka f r att st nga bilden
Och så även här...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Jag försöker mig oxå på detta med bubblande.... men det gick ej så bra som barnens så jag håller mig nog till babblande istället haha.

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Till efterrätt åt vi jordgubbar med glass och kaffegrädde! *MUMMA*

Klicka f r att st nga bilden
Adam fick en studsboll som man sitter på och det gick inte så bra med den kan jag säga... film kommer inom kort för den som vill se haha. (Typ ingen!!)

Klicka f r att st nga bilden
Fråga mig inte vad jag gör här....

Klicka f r att st nga bilden
Normal...någotsånär iaf...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Tydligen inte...

Kubben har börjat...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Martin ska försöka träffa kungen.

Klicka f r att st nga bilden
Bosse oxå så M kommer till undsättning så han ej ska ramla hahaha. Så snällt då!

Klicka f r att st nga bilden
Syskonskara...

Klicka f r att st nga bilden
Och så ska Adam försåss spexa lite...

Adam han klängde på Martin hela kvällen där inne... ville leka och sånt... do NOT ask me why =) Och jag kollar på...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Sen kom Bosse in och snackade litta... fyllesnack tror jag hehe...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Adam och Camilla busar...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Finns det nåt finare än midsommarnattshimmel? =) *poetisk*

Camilla och Josefine dansar till musiken dom hör från torget där nere.... men då kommer Adam och störar sig haha... (som vanligt!) Man kan riktigt se hur irriterad Josses är LOL.

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Emil klätternisse...

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Strax efter 22 drock vi oss hemåt... och sen vart det inte mer med det...

Hoppas ni alla haft en underbar midsommar!!

Puss och godnatt!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...