2007-06-30

Jag glömde...

... att fota mina inköp idag! Men jag ska göra det imorgon! (Som om nån är intresserad haha??)

Idag var jag ju då som sagt på stan med Marlena och syrran. Som vanligt så strulade jag till det lite så vi sågs inte förrän vid 15-tiden! Jisses! Sorry Majsan! =) Vi möttes upp vid Systembolaget vid Triangeln och sen gick vi in på Triangeln och kollade lite. Blev som sagt en del inköp! =) Majsan och jag köpte likadana väskor! Skitsnygga var dom!! Är så glad för den! Den är så stylish tycker jag! Typ som en Balenciagaväska fast ändå inte hehe! Vi åt på Burger King och jag mitt dumma nöt beställde coca light till min meny. Jag kan ju inte dricka varken coca eller kaffe då det är koffein i dom. Drack lite granna tills jag kom på att vad fan gör jag??? Jag kan ju inte dricka detta!! Så jag köpte en ny och syrran fick min coca istället! Så det löste sig ju då! =) Vi åt och sen gick Åsa och fixade till sin näsa! Nja, inte så som kändisarna gör då utan hon gjorde bara en piercing! =) Hon hade beställt en tid innan käket så då gick vi dit! 16:40 skulle hon vara där! Hon har haft en förr så det var ett naturligt infall hehe. Hon klär i det jättebra!! Way to go girl!! Själv funderar jag på en i naveln men först måste man bli av med litta hull ju hehe! Men jag får se... jag kanske bangar vem vet?? Iaf... vi köpte lite till och snackade och hade kul och sen började det regna så då bröt vi upp. Åsa gick till sin buss och vi till vår. Så det var väl typ alles av det.

Sen när jag kom hem satt jag här ett tag (som vanligt) och sen innan bion stack jag och Martin till BK på Triangeln (igen för min del) men denna gången åt jag en sån där glass Cookies & Cream! Åh så gott!! Och så köpte jag en Hot Brownie! YUMMIE!! Sen vart det bio. Jippikayeeeee....Die Hard 4 såklart! Den var jäkligt bra måste jag säga! The old man still got it!! Haha.. Se den om ni inte redan gjort det! Precis som i dom gamla filmerna så är ju han hjälten men vill ändå inte verka som det. Han reser sig av såna saker som vi vanliga dödliga skulle dött på fläcken av haha. Men.... det är ju Bruce Willis =) Jippikayeeee motherf***er typ.... haha!

Sen när vi kom hem så tvättade Martin hunden då vi misstänker att han har fått loppor! Nämen sedär så trevligt va... Vi var och köpte loppmedel innan bion på Apoteket så nu jäklar ska dom (om han nu har nånna) bort!! Tycker det kliar hela tiden på mig nu med!! =S Usch fy faaaan vad äckligt!!

Lite bilder av dagen sen är det sängen som gäller!!

Klicka f r att st nga bilden
Åsa fotar inne på Systemet...

Klicka f r att st nga bilden
Burger King käk....

Klicka f r att st nga bilden
Åsa gets her nose done =)

Klicka f r att st nga bilden
Majsan med sina inköp...

Klicka f r att st nga bilden
Åsa fotar på Vero Moda...

Klicka f r att st nga bilden
Majsan och jag...

Klicka f r att st nga bilden
Åsas "nya" näsa hihi! Så fin så... =)

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden
Burger King "käk" på kvällen innan bion hehe...

Klicka f r att st nga bilden
Martin tvättar Pluto... han njööööt i fulla drag kan jag säga! =)



GODNATT MINA UNDERBARA BLOGGVÄNNER!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...