2007-09-16

Igår och idag!

SHIT det var ju för fan 8 dagar sen jag uppade här!! Jiiisas! Jeje men jag håller till mkt på blogspotbloggen där jag mobilbloggar! Mkt enklare att blogga från mobilen där =) Vill ni läsa där så är det bara att klicka HÄR! =)

Idag har vi varit hos Martins föräldrar och käkat lite. Jag fick min efterlängtade Zuppe Pomidorova! (Tomatsoppa) ÅH SÅ GOOOOTT!!! JAG DÖR!! Hans syster och hennes dotter var oxå där. Och som vanligt så var det god mat, mkt prat och skratt och MÅNGA hundar =)

Lite bilder?

 Martins systerdotter Madelene.
 Hon hade fått en mobiltfn (en äldre SonyEricsson) av sin mormor som hon var SÅ glad för =) Knappt så man fick hålla den ens av rädsla att vi skulle sno den haha! "Lova att inte stjäla den!!" *skrattar*
 Jag och Prima alt. Rutka. (Hon heter både och)
 Här är hon... Hon är dösöt men mer uppmärksamhetspockande hund får man banne mig leta efter! GUD NÅDE en om man klappar nån annan än henne hahaha! Liten men hysterisk hund =)
 Fin utsikt från svärföräldrarnas köksfönster =)
 Efter det så åkte vi hem men passade på att ta en extra runda med bilen först...

Igår fredag var jag och Martin på Perssons Kök & Bar och åt middag. Vi beställde en varsen lax med potatiskakor och chorónsås eller vad sjutton det heter. SKITGOTT!! Och efter det blev det, om vi ska tro kyparen, en Fransk Chokladtårta, men som visade sig vara en vanlig jäkla Kärleksmums med vaniljglass, hallonsås och lite grädde! Vart ju gott ändå iofs men att säga att det var Fransk Chokladtårta var liiiite felaktigt! Hehe.  Martin drack en god Cappuccino till detta! Och jag vet att den var god för jag smakade lite =)

    

Sen när vi kom ut ... ca 18:50 nångång... så satte vi oss i bilen men så såg jag en misstänkt lapp sitta på bilrutan och jag fort ut och ryckte åt mig den!! EN JÄVLA FUCKING PARKERINGSBOT!!!! Ursäkta mig Sandra hehehe me jäääävla snutj***l!! Ja, ska jag tro Martin så var det polisens "fel" eftersom det stod att det var från dom. Men det kanske det gör ändå?? Förlåt igen isf Sandra! (Varför ber jag DIG om ursäkt för?? Hahaha. Antagligen för att du pluggar till Polis). Det lustiga var att vår bil var den ENDA bilen inom det området där man inte får stå som fått en bot. INGEN annan bil hade fått. Och DET gjorde mig ÄNNU mer pissed! Där stod jag på gatan och svor och spydde galla över alla jävla lapplisor och poliser och gud vet vad hahaha! Jaja, så är det ibland!

  

För övrig så har jag bakat nu ikväll. Blev följande:
image1101
Vaniljbullar med sirapsfyllning =)


GODNATT!!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...