2009-03-24

God morgon! Eller? (gnäll)

Ja, då var man uppe med tuppen då? Eller?
Njae det kan jag ju inte direkt påstå va, haha.
Altså shit vad jag är trött i huvudet idag. Inte i kroppen utan bara i mitt stackars huvud.
Oh well, det blir nog bra med det oxå så småningom =)

Om 65 minuter väntar tandläkaren på mig. Fy faaaan vad jag är trött på tandläkare för tillfället.
Och vilken pers jag hade förra veckan då. Vill inte ens tänka på det! Fick dra ut en tand.
Och det blödde, blödde, blödde och åter blödde. Det ville inte sluta alltså! Hela dagen, kvällen och natten bara rann det blod ur käften på mig. Vet inte hur mkt jag förlorade. Flera liter kändes det som haha. Men storasyrran
som är USK sa att "Nääää du, det har inte varit så mkt alls, bara som det känns. Sluta nu larva dig" typ *garv* och hon har förmmodligen rätt. Men HERRE MIN SKAPARE vad svag jag var dom dagarna efter. Orkade knappt ut med hundarna för fan. Fick gå en bit, stanna, sen gå igen, sen stanna. Så höll det på. Och detta antagligen även pga att jag fick magsjukan mitt i alltihopa oxå =/ YAAAAAY så kul!! Och det tråkiga är att jag, mamma och två systrar Å och C skulle åka till kärringmeckat GEKÅÅÅÅS I ULLAREEEEED och shoppa som tokiga men se det fick lilla Caroline hoppa över *#&%"#¤*

Jävla skit!!!

Men nu mår jag någorlunda igen iaf. Bättre. Men känns ändå som jag har en jävla infektion nånstans. Misstänker att jag har det i tandköttet där han drog ut tanden för det gör så saaaatans ont och sen måste det vara nånting med bihålorna. Ja, vi får helt enkelt se vad Herr Tandis säger idag! =)

Wish me luck!

HJÄÄÄLP!!
Shit tänk om man kom ut så från tandläkaren??? *gulp*

ASGARV
Tur man inte är kille alltså ;-)

Ha en bra dag!!

Puss & Kram
*Caroline*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...