2009-03-25

Sicken dag...

Hemma igen och har så varit länge. Men ska gå och lägga mig igen. Fick iaf tvätten ren men inte torr så den ligger i min IKEA-påse samt tvättkorg. Får hänga upp det sen för nu orkar jag inte. Men SHIT vad jag slet uppför alla dessa trappor med en ÖVERFULL TVÄTTKORG SAMT EN STOR IKEAKASSE MED BLÖT TVÄTT!!!

Tror jag vet varför jag mår så illa varje gång jag har varit hos tandis. Dom desinficerar ju kanalerna med klor. Visste ni det? Och det råkar jag svälja VARJE gång... FY FAAAAN vad det smakar SKIT!! Sen är jag rent å det. Och inte blir det bättre av att tandläkaren idag sa att det kommer bli något dyrare än dom 16.300 jag redan pröjsat för han behövde ju inte dra ut den andra tanden som han trodde utan den kunde han ju rädda. Så nästan 20.000 (nåt på 19) kr får jag hosta upp för detta. Alltså 3.700 kr till om jag inte räknar fel (vilket jag ofta gör hehe). Faan jag är snart FATTIG!!! *GAAAHHHH* där rök dom semesterpengarna *gräder*

Jaja, jag prioriterar faktiskt tänderna för jag tänker minsjäl inte bli nån tandalös kärring när jag blir gammal!! Så det så!

Nu ska jag gå och lägga mig en stund igen för jag börjar bli yr!

Puss på er alla!


*Caroline*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...