2009-03-28

New Life, New Age och RealAge =)

Har nyss badat och skallen värker mer än nånsin. Det är sån tryckande så man blir nästan rent dizzy av det. Vet inte vad detta beror på. Men men... jag får ta värktabletter för det och bita ihopa.


Var ju och hämtade ut min antibiotika förut idag (igår, är en ny dag nu ju.) Är i ärlighetens namn lite rädd för att ta den då det står att man kan få magknip och diarréer och sånt.. men jag måste ju.

Anywaaaaay... Mitt nya liv ska börja nu. Eller nä, inte nya liv. Det är mitt vanliga liv men i en ny tappning kan man väl kanske säga. Jag har slutat med läsken. Nu dricker jag bara Ramlösa eller Loka och sånt. Smaksatt iofs men ändå. Jag ska ge fan i Geishat och istället ge mig treats av mörk choklad. Minst 70 %. Äta 5 gånger per dag. MASSA frukt och grönt med MASSA antioxidanter och vitaminer i. Dra ner på bröd men när jag äter bröd så ska det vara grovt. Helst hembakat. Kommer väl äta rätt mkt enligt GI fast mer som det passar mig. Dricka mkt grönt te med MKT antioxidanter. (Gillar INTE grönt te men jag får väl stå ut med en kopp om dagen.)

I nästa inlägg kommer jag lista vad jag äter och hur och när jag äter osv för er som är intresserade av sånt och kanske vill ha riktlinjer. Men det är som det passar mig. Ni får känna er fram för er själva så det blir bäst för er =)

Lite foton kanske? =)


Jag försöker göra min hy vacker med Proactiv.


Bella undrar vad faaan det är för en. (Jag då hehe.)


Min goa frukostdrink idag =D Yummie!


Hämtade ut min Ery-Max samt köpte vitamintabletter med allt vad kroppen behöver under en hel dag.


Köpte även en hundtidning samt Chick (i brist på annat. Alla andra tidningar hade jag nämligen redan och jag bara SKULLE ha en tidning. Fast hundtidningen är jag glad att jag köpte!!)

 

Mår ungeför som jag ser ut.. =/


Nä nu kallar sängen på mig tror jag.

Natti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...