2009-03-25

Tandis, Samfood, IKEA och så lite till...

Har nyss kollat på en liten småmaraton av Ellen Degeneres Show. Jag har schemalagt alla hennes inspelningar så jag inte missar nåt hihihi. Gud vad jag älskar henne!! Roligare människa får man leta efter! (Ok Pablo Fransisco är ungefär lika rolig hehe)

Idag har inte hänt mkt. Eller jo det har det visst det.

Var ju först till tandläkaren och det gick bra. Han satte på musik där åt mig =D Rolling Stones, Bob Dylan m.fl. Han märkte väl att jag spände mig så dant när han bedövade käften på mig så han passade på att ta en akutpatient emellan så jag fick "återhämta" mig lite hehe och så på med musiken. Hans son hade lagt in en jäkla massa låtar i en IPOD så den satt i en sån där manick med små högtalare vid sidan om. Under tiden han var inne hos akutpatienten var det inte direkt nån volym där jag satt men när han kom tillbaka sen... då jäklar skruvade han upp. Folk dom tittade förundrat när dom gick förbi och undrade nog vad sjutton det var för nåt haha. Måste ha sett kul (läs: dumt) ut där jag låg med en sån där dukgrej runt munnen diggandes med fötterna och tappandes med fingrarna på armstöden hahahaha. Men kul var det. Fick mig att tänka på nåt helt annat än att jag hade en borr i truten =D Ett vinnande koncept kom vi fram till så om jag själv hade en IPOD (vilket jag tyvärr inte har) så kunde jag ta med den så kunde han sätta in den så jag fick höra sån musik JAG gillade men jag sa att den musiken han spelade var bra nog så jag lär väl ligga och digga imorgon med =D Ska vara hos tandis imorgon igen kl. 12 så...

Sen efter det var jag till IKEA med mamma och min äldsta syster C där jag beställde en säng med sängbord osv. (Nu är det bara köksbord kvar.) Sen blev det även en kaffe och morotskaka. Mer om det kan ni se på http://carolinesodergren.blogspot.com som ju är min mobilblogg där jag uppar ENBART från mobilen =) Och innan det hade vi varit iväg till Samfood och köpt på oss massa kött. Eller vad sägs om nästan 8 kg (7,2 kg) strimlad rökt kalkon för bara 10 kr förpackningen????? Så nu har man portionsförpackat 18 st. påsar med strimlad kalkon. Bra till gratänger eller bara vanliga sallader =)

Nu ska vi ut med hundarna och sen ska jag ta ett bad med mina TVÅ skvallertidningar. (Japp fick hem In Touch och Veckans NU! idag. WOHOOO) I LOVE GOZZIP!! Hihi! Men ett dilemma som vanligt när jag får fler än en att välja på och det är: Vilken ska jag börja med??? =/ Sicket jäkla lyxproblem man har va?? haha.

Lite bilder från idag oxå ja... jag menar... vad är en blogg utan bilder??? TRÅKIG såklart haha!


Lite kaffe och kaka på IKEA är inte fel.


Camilla i rökrutan


Och så mamma i rökrutan....


Och så hemma hos Gizmo förståss.... lille sötnosen min....


Och så här många påsar (18 st.)  blev det av nästan 8 kg strimlad rökt kalkon... gottigott!

Bilder på mig blir det inga idag för jag ser som vanligt inte klok ut men... det blir väl bättre I assume (läs: hoppas)

Natti fnatti på er!

Puss & Kram
*Caroline*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...