2007-08-17

Bloggtorka

Usch känner att jag kommit in i en period då jag inte alls känner för att blogga! Har tappat lusten totalt! Imorgon väntar Köpenhamn med mamma, pappa, Camilla, Bosse och Åsa. Martin han jobbar ju och ville inte sjuka sig *fniss* Nä, det förstod jag. Hade nog inte jag heller velat göra om jag jobbade med det han gör och dessutom har apmkt där att göra! Nåja, jag får göra Danmark utan Darling!

Nu väntar ett bad med mina nyinköpta skvallertidningar In Touch och Veckans NU! Ska bara dricka upp mitt te först och registrera lite räkningar så kan jag somna gott sen! =) (Förhoppningsvis!)

Har jag inte uppat här på ett par dagar kan ni kanske titta in på min andra hemsida. Ifall jag uppat där vill säga... =)

Och ja, jag fick diskat till slut =)

Puss och hej!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...