2007-08-30

Jävla idioter det finns!!

Finns det nåt som gör mig mer förbannad än när man kommer ner och ska ha sin cykel bara för att upptäcka att nån jävla f*****g idiot har flyttat den UT UR cykelstället och ställt den på gräset istället för att kunna sätta in sin egen jävla cykel!!!!!!!! Nä, det är jag som ska gå ut me hunden nu och flytta cykeln som trängde sig in på MIN plats!!

Jag menar....

VEM FAN GÖR SÅ???? DÅ KAN MAN INTE HA ALLA HÖNSEN HEMMA!!

Den som än gjorde det ska vara jäääävligt glad att jag inte såg det för då jävlar hade inte han haft nån cykel idag!!! Än mindre några tänder!!!!

Och ja, om det undgått nån så har jag även vaknat på fel sida idag! =/ Och röda veckan är på G och finnar i hela jävla fejan börjar poppa upp oxå. För att inte tala om mitt lilla härliga munsår som även det poppat upp pga förkylning!!! Usch, vad jag gnäller! Men det gör jag inte ofta i bloggen så jag är berättigad till det =)

Nu väntar IKEA med mamma och syster!

image1087
Här hade jag väl inte ens  hittat min cykel =/ haha.

Seeya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...