2007-08-03

Mitt hem...

ser för jävligt ut just nu. Men jag orkar inte göra nåt vid det! Jag bara orkar inte! Vill ni veta en hemlis??

Jag har inte dammsugat på hela denna veckan!!

image1006



Det är FAN skandal men jag giter inte! Martin har köpt TV-apparat, lämnat tillbaka TV-apparat, köpt en annan, lämnat tillbaka annan TV-apparat TRE (3) gånger!! Och jag har tänkt varje gång att så fort han får den där saken installerad och har plockat upp efter sig och så vidare så ska jag ta ett krafttag här med damning, dammsugning och moppning av golv men efter han har hattat så fram och tillbaka och vi sen på toppen av det inte varit hemma så mkt så har det lixom inte blivit av! Skulle vilja se syrrans min om hon klev innanför mina dörrar nu HAHAHA! Obetalbart! För ja, det ÄR verkligen så skitigt här som ni säkert får för er nu. Igår var vi i Ystad hos kompisar, idag ska vi till dom igen och sen till svärföräldrarna då Martin köpt en likadan TV till sin far som vi har! Sen imorgon har Majsan fest så enda gången vi (läs: jag) hinner städa blir väl på söndag. När vi helst bara vill slappa efter helgens bravader. Men jaja, det får gå!

Nu måste jag avsluta för det är dags att fara!!

Och återigen stort TACK Evelyn för fixandet av bloggen!!! Supernajs blev den!! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...