2007-08-13

Träning på schemat

Klockan är 12:49 och jag sitter här och käkar lite pastasallad. Jag är sen på det, jag vet! EN timme innan sa han. Men jag har ingen framförhållning. Jag är faktiskt lite rädd om jag ska vara ärlig. För jag har ALDRIG tränat så som jag antagligen kommer få träna idag! =/ Vilket iofs bara är bra att jag ska hehe. Men denna tjejen är rädd för seriös fysisk ansträngning! Jo ni läste rätt! Ut och gå är väl inga problem för då kan man stanna när man vill och man behöver inte ta i om man inte vill hehe. Men.....såklart.... då uteblir ju oxå resultaten, eller hur?! =) Och jag (dumma kossa) har ju sagt till att han absolut INTE får mesa med mig och jag har på känn att han heller inte kommer göra det! *gulp*

Om 30 minuter blir jag hämtad för att åka till Bokskogen och träna. Jag återkommer senare med hur det var! =)

image1076

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...