2007-08-12

Sömnlös natt

Ja klockan är 3:00 och här sitter jag och kan inte sova. Det har spelats och spelats o spelats som FAAAAN här i Limhamn sen midnatt. Först trodde jag och Martin att det var nån jävel som satt i bilen och spelade med dörren öppen men vi såg ingen. Sen såg vi folk borta vid Berendsen så då visste vi ju var det kom ifrån... trodde vi. Tiden gick och jag blev alltmer irriterad. Martin gick och la sig med pluggar i öronen, jag satt kvar vid datorn... sen nu när klockan var nästan TRE så fick jag nog och ringde, efter att ha snackat med Majsan och att det här jäääävla dunka dunkande gått mig på nerverna, polisen (11414) och berättade hur det låg till.... Kom till en trevlig manlig telefonist som snällt berättade att det pågår en rejvfest nere vid Lagunen här i Limhamn och att dom satt några bilar på det. Var tydligen många som hade ringt om det så.... men man kan ju undra när polisen ingriper då... för om många ringt om det så borde ju nåt ha hänt by now. Och rejvfester borde dom ju verkligen hålla koll på och vara på hugget med med tanke på alla droger och skit som cirkulerar där!!! Nä fy faaaan säger jag! Hur fan kan dom anordna en rejvfest så nära bostadsområdena?!?!

image1073


Ska försöka sova nu iaf! Om det går! Det är ett JÄVLA liv här!


FUCKING REJVARE! JAG HATAR ER!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...