2009-05-15

(Går)Dagens Motion

Gårdagens motion blev bara promenad... om jag inte minns fel... (går och kollar korten.)

Just det... vi var på Limhamnsfältet igår ju... så då ska vi se...

Steg: 10438
Distans: 7.8 km
Kcal: 400
Tid: 1 h 53 min.

MEN...

Om man ska tro vad min beräkning på silvaconnect säger så gick jag 12829 steg, gick 9.6 km, brände 504 kcal och gick i 2 h 14 min. Att detta inte kan stämma vet jag för att den har mätt gårdagens förbrukning i dagens datum. Det kan ni ju enkelt se här nedan:



Jag förstår inte vad som hänt där riktigt... felet ligger ju självklart hos dom men vi får väl se sen när jag lägger in dagens steg om en stund. Helst vill jag ju hinna ut med hundarna så man får med dom stegen oxå hihi.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...