2009-05-20

VARFÖR?!?!

Varför i helvete sitter jag och äter 2 mackor nu med smör och marmelad??

WHY liksom?? Jag är så jäkla dum i huvudet!!!!

Jag insåg nyss att jag äter i förebyggande syfte. Kom på att jag många gånger innan läggdags tänker att det nog är bäst att jag tar nåt litet att äta så jag inte vaknar och är hungrig... jag menar HALLÅÅÅÅ?? Vaknar och är hungrig...?? Nä gud förbjude, jag skulle ju faktiskt kunna dö på fläcken då liksom... [svär över mig själv och min stupidity] Jag brukar inte ens vara hungrig men ändå så kommer den där tanken... "tänk om" eller "ifall att..." och så helt plötsligt när jag väl börjar tänka så... så känner jag ett litet (och det är psykiskt och inget annat) sug i magen och tänker att "oj då, jag är nog lite småhungrig ändå trots allt" (NÄ CAROLINE DU ÄR BARA SUUUUGEN!!) och så helt plötsligt så står jag där med en smörkniv i handen och två (eller tre) mackor liggandes framför mig. Och har jag kakor, choklad eller vadsom så är det even better!!! Så jag VET ju att jag INTE är hungrig utan bara sugen...

Hur FAN bryter man detta??? Tänk så många mackor, choklad och kakor som ligger kring mina lår och rumpa m.m. Bara pga att jag inte kan get my head straight!!

*morr*

Nu går jag och lägger mig!

Eller ska jag ha en macka till...?? ;-)


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...