2009-05-18

Lördagen den 16 Maj

I lördags sov vi lite längre än vanligt sen ville Martin ut och köra bil. Ja, att JAG skulle köra då hehe. Och det gick över förväntan... BMW:s är tydligen väldigt lättkörda bilar =D Men det kan ni se längre ner i bloggen =)

Sen var Martin och hämtade polsk tomatsoppa hos sin mor. Yummie yummie!! =D


Ute med vovvarna hittade jag denna... Vaddå voodoovibbar =)


Inga kommentarer...


Still no comments...


Igor (aka Mongot i hundvärlden) Herreguuuud...
Close-up... TUT TUUUUT


Denna soveställningen ser inte sådär himla bekväm ut... men det tyckte väl Bella haha.


På kvällen blev Martin rastlös och ville gå ut nånstans. Så vi tog bussen ner på stan och gick in på Bröderna M för Café Gustav Adolf skulle snart stänga... Sagt och gjort. Det blev några drinkar samt dessert ;P


SKÅL!! Denna var DISGUSTING! Martin tyckte dock denna drinken passade mig... Fråga mig inte varför men han sa att den var fräsch och syrlig... Jaha? *förvirrad* Sen förstörde servitrisen fotot för det blev så brått när hon kom därav den dåliga kvalitén på fotot hehe.


Jag valde Tiramisú och det roliga var att när dom har pudrat över kakaon så hade dom glömt att ta bort gaffeln som låg kvar på tallriken så det blev ett vackert gaffelavtryck mitt i haha. Martin tog marängsviss och den var så mäktig så jag fick äta upp resten =D MUMS!

Martin... [hjärta]



Vi hade en jättetrevlig kväll iaf... marängsviss, tiramisu, white lady, orgasm, öl och irish coffee. ALLT var bra utom den äckliga vita damen. Kommer aldrig mer beställa. Men då vet jag ju oxå att inte förväxla den med White Russian haha.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Haha.. se rju mojjsigt ut! Skönt att bara dra iväg på en drink sådär!

sofie sa...

hihi! en orgasm är aldrig fel...moahahah! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...