2009-09-15

ÅHHHHHH

...jag behöver struktur i mitt liv! Hur får man det??? Jag vill bestämma mig för en sak och hålla mig till den och inte hatta runt hela jävla tiden! Jag är APTRÖTT men kan jag sova?? Nä! Jag har så mkt i huvudet nuförtiden att jag snart storknar. Vill jag jobba? Vill jag utbilda mig? Jag borde egentligen göra båda saker samtidigt! Vill jag jobba utomlands? Vill jag jobba i Sverige? Ja, jag vill ju egentligen ut och resa och se mig om. Så som jag planerade som tonåring men vart är jag nu? I en sunkig jävla 2-rumslägenhet på Limhamn. Utan jobb dessutom!!!! Och jag veeeeet, att jag är utan jobb har jag bara mig själv att skylla!!! Bara en betydelselös utbildning som ekonomissistent i bagaget. Nåt jag inte ens vill jobba som idag! Jag känner att jag inte vill gå och lägga mig utan att ha kommit fram till nåt men samtidigt så vet jag att jag inte kommer att komma fram till nåt just pga att jag är så jäkla trött och att hjärnan inte orkar sortera ut och ta in all information just nu! Jag ska upp kl 7:00 oh hem till min syster i Staffanstorp. Jag ska åka med Martin så jag måste gå upp då för att hinna ta ut the shitdogs och göra mig i ordning och äta osv. Så jag HOPPAS att jag kan sova i morgon kväll!!

Nu ska jag nog gå in och försöka sova lite!

Natti!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ja du.. det behöver alla..struktur asså ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...