2009-09-07

Jävla skit + lite skoj!

Jag har skickat upp en jäkla massa mobilinlägg sen denna här under men inte har det kommit fram inte. Sur jag blir!!

Jag får väl uppa veckan som varit samt födelsedagen snart!

Men först... jag läste inne hos Soffan att man kunde googla sina initialer och den första bilden som kommer upp visar hur man kommer att dö... Så jag testade ju oxå såklart!! Hon testade även sin älskades inititaler och DET ska minsjäl jag oxå göra! Haha!

Iaf... jag hoppas som Sofie oxå gör att det går snabbt men så här kommer jag dö... (självklart borde jag fattat... haha)

Detta har man ju sett sambon spela ett antal gånger... Counter Strike! TÖNTVARNING!!

Så här kommer sambon dö:

Nåt medel mot fästingar eller skabb så min teori är att han får skabb och så kan det bara botas med detta men så dör han av en allergisk reaktion eller nåt... Osis!

Kan tillägga att om han så fick värsta giftbettet eller nåt så hade han överlevt iomed att han e så giftig själv =) *love*

Seeya!

1 kommentar:

sofie sa...

hahaha! anders leder dock fortfarande ligan över att dö på bästa sätt ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...