2009-09-23

Jag skrattar på mig!!

Aaaahahahaha kommer ni ihåg den där Peter som jag tyckte verkade så snäll, bra och duktig på detta med fotografering och ditt och datt... haha ja jag hade FEEEEEEL!! Han är en JÄVLA LOOSER!

Han har bannat mig nu för han tyckte att jag kommenterade för mkt! Ehh OK?? Men så är han oxå 08:a. Hela konversationen kan ni se här.

Vid 16:39 ställer jag en fråga som var menad som just en fråga. Det var inte menat som att han typ inte hade koll. Och sen 17:30 är det precis som han tar det jag frågade som nåt påhopp (eller whatever, hur fan skulle jag kunna veta att han har tyskt påbrå liksom??) Och sen bara går det utför. *ASG* Fast jag måste säga att jag ändå höll mig neutralt trevlig hela kommentarsrejset igenom tills jag lackade ur. Men då var det ändå för sent för då hade idioten redan blockat mig hahaha.

Den mannen är STÖRD! Och lite komiskt tragisk oxå.

Dock så har en MKT VÄNLIG själ tagit mig i försvar och DET uppskattas!!

(Tillägg 24/9 - Han har tagit bort konversationen nu då en del tog mig i försvar och jag sa EXAKT vad jag tyckte om honom och det dög väl inte. Jävla jubelidiot den! Så gör man bara inte! Inte om man är normal iaf!)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hahaha... vilken idiot! Nu ska jag nanna.. syns tomörra ;) Pusspuss

sofie sa...

shit!! :/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...