2009-09-19

Så jävla typiskt!

I natt var ingen rolig natt. Grannen hade partaj utan dess like. Har nog aldrig hört NÅGON spela så högt och länge som hon gjorde. Strax efter 2-tiden gav jag upp så jag har väl somnat däromkring.

Vaknade av mig själv 8 imorse av att jag var kissig såklart hehe. Gick då upp men kände efter en stund att nä, det är lika bra jag blir uppe så jag borstade tänderna och tvättade mig och allt det där man gör på morgonen. Min systerdotter skulle nämligen boxas idag runt 11 trodde vi och jag visste att Åsa skulle bli hämtad av mamma och pappa på Värnhem runt 10:45 så hon skulle ta buss 34 runt 10-tiden. Okej, tänkte jag, perfekt... då sitter jag på den bussen och har t.o.m. med mig filmen hon så länge velat ha men som inte funnits ute. (Ja, jag laddar ner IBLAND!) Så blir hon riktigt överraskad. Men TJI fick jag big time! Runt 9:30 gick vi ut med hundarna och tydligen hade Åsa ringt strax efter det (jag hade inte med mig mobilen ut för jag trodde ju jag skulle bli hämtad runt 10:30) för det hade visat sig att min systerdotter skulle boxas kl. 10 isället för 11 så min andra syrra hade hämtat Åsa snabbt och hade väl tänkt hämta upp mig med, inte f-n vet jag... men hursom... jag kom inte iväg! Mamma och pappa hann inte hämta mig för då hade dom oxå missat hennes match så här sitter jag färdig och allting men utan att komma iväg. Inte lönt att ta bussen heller för jag missar ju matchen ändå! Hon har blivit uppflyttad till A-klassen (den högsta och bästa) för att hon är så duktig så självklart ville jag oxå titta och filma hela grejen men det sket sig ju nu! Jaja, inget att göra!


Nu ska jag och Martin åka iväg på ärenden!

Det är jäkligt skönt att komma upp även på en lördag! Man får, som sagt, ut mkt mera av dagen då!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Ja, allt blev ju fel idag! Josefine hade ringt hem o sagt att hon skulle upp som nr 4..asså boxas runt 10.15 istället för 11. Så d ble snabba ryck. Linda hämtade mig o så ringde vi o ringde o ringde dig... men fick inget svar.. Men ialf..hon boxas snart igen! Synd på filmen dock ;) Pyss

sofie sa...

gomman dåå :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...