2009-10-29

Blä och Skit!

Usch i natt kunde jag inte somna alltså! Har väl slutit dom små blå runt 5-tiden och sen får man ett SMS av äldsta syrran 6:33 där hon skriver att hon kom hem vid 3, lade sig 4 och sen upp 5:15 igen så hon var trött som en gris :lol: Hon och Bo gifte ju sig i juni så hennes arbetskamrater hade fixat galej för hennes skull! Bjudit ut henne på middag och köpt, enligt syrran, världens största korg med blomsterarrangemang. Alla vet ju att syrran är galen i allt vad trädgård, blommor och växter heter så det var en fin present ju! :) Så hon var rätt trött nu när hon kom hem från jobb hehe. Kan jag tänka det!

Idag har inte varit nån bra dag här hemma i residenset. Täppt i snoken, huvudvärk och hostar och nyser om vartannat och för att inte tala om magen som BARA krånglar idag. HOPPAS det är pga fröken röd och inget annat. Brukar intala mig det nämligen vid den tiden på månaden. Känns lättare att hantera smärtan då. Jaja. Det var lite gnäll det ja.

Nu har jag röjt här hemma... ja röjt och röjt... plockat undan iaf. Snart får man väl börja med maden :) Firre blir det idag. Lax till mig och torsk till Martin. Fast helst skulle jag vilja gå och lägga mig. Men se det kan jag inte för ikväll ska vi ta rundan till Bo01 och tbx. Puh. Hur ska jag orka? Det enda jag fått i mig idag är en liten tallrik med mannagrynsgröt :? Har verkligen inte haft nån aptit och den lilla tallriken gröt åt jag inte upp heller. Till Bellas glädje haha.

Nä, man får väl avrunda lite här nu. Ciao!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...