2007-04-28

4-0 än så länge...

Hahaha sitter här o käkar salta pinnar o kollar på matchen MFF - AIK på TV. Malmö leder med
4-0. Fan va kassa AIK är då!! Stackars dom. NOT! Tack Majsan för du sa till mig annars hade jag missat den hehe.

Syrrans kille Niklas är där och kollar med några polare.... Jag tror nästan jag hör honom på TV :lol: Nu fick nån gult kort. Men dom har inte sagt vem än. Jo, Kenny Pavey var det visst! Alltså ingen MFF:are. Gött! Alltså det är fan att man inte engagerat sig mer i detta innan?! Att kolla på fotboll på plats är en sån enorm upplevelse med allt sorl och jubel och bara känslan av att vara där och dela samma känslor och entusiasm som alla andra är bara  jävla fantastiskt!! Egentligen!

MEN... nästa gång MFF spelar mot Djurgården. Då kommer ni se mig där kan jag tala om!! Jag AVSKYR Djurgården nåt så fruktansvärt så det finns inte! Varför vet jag egentligen inte men kan ha att göra med en störig kille jag träffade i Malmö år 2001 som var just - Djurgårdare. Love hette han haha. Inte LÖVE ute Loooove haha. Och han sågade Malmö totalt och bara kräkte ur sig massa skit om MFF. Hur kassa vi var och sicket dåligt lagspel och bla. bla .bla... Och samma kväll vann vi haha. På Malmö Stadion. Sicken kväll!! Pervers typ va han oxå kan jag säga.... Samma kväll fick han mitt nummer (innan matchen då) och sen så började SMS-terrorn. Av det mer grövre slaget. :lol: Han trodde nog på allvar att jag var intresserad?! Typisk gapig stockholmare, (08:are), snusade så halva överläppen stod ut,  porrskadad... Ja, som en typisk 08:are då haha. Jag drar inte alla över en kam såklart men dom flesta Sthlm:are jag har träffat har vatt såna...faktiskt!

Nu fick Pavey rött kort!! Viktig för AIK tydligen... BYE BYE See ya wouldn't wanna be ya :)

Lycka till nu Malmö!! Men det tror jag inte ni kommer behöva! Ni kommer vinna överlägset!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...