2007-04-05

A new list

Fy fan vad jag är RASTLÖÖÖÖS!!!! Vette fan vad jag ska göra?! Får väl göra en lista då. Hittade den hos Sarah! :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger! Men när jag kastar blir det vänster.
Humör just nu: Rastlös som fan!
Favoritgodis: Åh Geisha!!! I LÖÖÖÖVE it!
Är det något du absolut inte äter: Ehh ja lever o inälvsmat o sånt skit! Fy fan av äckligt! Lammkött.
Kläder just nu: Svart stor V-halsad tröja från Lindex och svarta mjukisbrallor.
Musik just nu: Enda jag hör är sambons musik i hans lurar. Fleetwood Mac - In the back of my mind var det tydligen...
Vad sa du senast: Vad lyssnar du på för nåt?? (till sambon hehe.)
Sommarplaner: Åh SOLA, BADA, förhoppningsvis JOBBA, (I hope) Resa, sitta o surpla drinkar på L:a Torg! :D
Fisk eller badkruka: Hehe ja inte fan e jag badkruka iaf! Men lite kärring är jag nog, vet ej! :P
Hur många kuddar: Just nu bara en men vill ha 2!
Favoritväder: Sommarvärme. Behaglig och inte klibbig o dann!
Om du var fast på en öde ö, vad skulle du vilja ha med dig då: Min sambo såklart! Vet inte! ;)
Spelar du något instrument: Haha inte nu men spelade fiol som liten!
Morgon- eller nattmänniska:Helt klart nattmänniska men BORDE bli morgonmänniska!
Sparare eller slösare: Hahaha ja jag har aldrig varit bra på att spara så... SLÖSARE då!
Vem är viktigast för dig: Min familj!! Lätt!!
Bästa film: Hmm fan va svårt! Finns många! Men jag älskade The Notebook. Men det e inte den bästa!
Tror du på liv på andra planeter: Jag tror det iaf...
Kommer du ihåg din första kärlek: Hehe ja...
Älskar du henne/honom fortfarande: Ehh nä det kan jag inte säga att jag gör!
Har du några homosexuella vänner:Nä, tyvärr! Men syrran har! :D Homokillar...
Tror du på mirakel: Ingen aning. Har inte hänt nånna än för mig iaf!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag försöker vara det. Beror på vad det e...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Stor e jag redan. Iaf på bredden LOL... vill ha 3 st.
Bio eller promenad: It all depends on  the mood! :)
Är du kittlig: Haha som fan! Får ju panik nästan!
Snarkar du: Nä det gör jag faktiskt inte! Oavsett vad ni som känner mig säger!!
Stjärntecken: "Like a virgin.. HEY!!" Jungfru e jag..såklart!
Rädd för insekter: Oh yes i am! Spiders!
Äckligaste djuret:
Spindlar e så sjukt jävla äckliga för att inte tala om LÖMSKA!!! HATA!!!
Största svaghet: Dålig på att säga nej och säga ifrån till såna jag känner... skitjobbigt!
Det här är jag bra på: Hmm finns det nåt sånt?? Att fula mig och göra bort mig så andra skrattar isf!
Bästa bok: Den enda bok jag NÅNSIN läst slut och som faktiskt var SKITBRA är en dokumentär om en tjej som heter Sara och som fastnar i drogträsket. Hennes familj gör allt som kan för henne! LÄS DEN!!
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du ta: Finns ju så många... osynlig får jag nog svara och kunna gå genom väggar samtidigt... ohooo vad jag skulle snoka runt då haha.
Chips, morötter eller godis: Choklad haha!
Pizza eller hamburgare: Hmm... hamburgare tror jag. Äh vet ej...
Skriver du dagbok: Nä, glömmer det. Men antar att blogging e som att föra dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Skulle vilja ha en tatoo i svanken men jag e för feg. För låg smärtgräns :|
Stökigt eller välstadat: Helst välstädat men blir alltid välstökat istället av nån weird anledning!
Gungar du på stolen: Nä faktiskt inte....
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump: Hmm vet inte hehe. Skulle nog... tyvärr... fega ur!
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Dreamguy...borde ju säga att jag redan har han så hahaha. Min drömkille ser iaf ut som den jag har nu. Sen vissa egenskaper kan ju diskuteras ;-)
Hur många syskon har du: 4 st! 1 bror och 3 systrar.
Vad är du mest rädd för: Spindlar, att inte vara nöjd med mitt liv när jag e typ 80. (Om jag blir så gammal), att nån av mina nära och kära ska fara illa...
Är du rädd för blod: Nej, inte rädd men det är äckligt!
Saltar du på maten: Ja, om det behövs!
Gillar du att sjunga: Hell yeah! E ju uppvuxen med musik all around me!!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Idag önskar jag att jag gått musiklinjen men jag gick Handel & Adm. Varför vet jag ej för det var den sämsta jävla skiten jag nånsin gjort!!!
Anser du att du är stark: Hmm nä inte direkt. Tyvärr... kanske blir det nångång??
Brukar du sola: Ja, har börjat med det på senare tid. E ju hur skönt som helst!
Vad gör du om du får hicka: Går undan o gömmer mig. Fick det på festivalen förra året bland folkträngseln o FYFAN vad jag skämdes!! Det låter inte lite direkt! :lol:
Har du en besatthet: Hmm ja om vikten räknas haha.

Nu får jag väl in o borsta flabben i brist på annat! Har så jääävla tråkigt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...