2007-04-17

Nya bloggar e kul att läsa...

Oja.. jag har hittat en hel del.... som mest handlar om träning då men jag tycker ju det ämnet e kul så :)
Jag ska ju ändå själv börja röra på mig betydligt mer nu så då kan jag behöva ALL inspiration jag kan få!

Vart ute imorse på en 45 minuters promenad... gick jäkligt trögt måste jag säga... jag tror nog att jag tyvärr får stiga upp tidigare om det överhuvudtaget ska ge nåt och att magen ska komma igång lite tidigare på dagen. T.ex så har jag ännu inte varit på toaletten?! :( Jävla skit! Ja, för skit är det ju hur du än vrider och vänder på det hahaha.
Sambon går ju upp kl. 8:00 o min klocka är oxå ställd på det men jag får väl gå upp 7:15 då. Urk jag HATAR egentligen tidiga morgnar TROTS att jag vet att jag mår bra resten av dagen! Sen är det väl kanske bara en fråga om inställning oxå. Eller vad tror ni??

Nu ska jag ut o bajka lite... är på sånt äthumör idag haha! Har ni oxå såna dagar då ni bara vill tugga... på vadsomhelst?

Har ni nåt nyttigt förslag på nåt sånt "bra" tuggelituggtugg så är ni välkomna att skriva :)

Seeya :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...