2007-04-18

Tyvärr ingen varm morgon

Guten Morgen everybody!

Ja, just det.... rubriken säger allt. Det var ingen varm morgon idag! Jag har inte varit ute och gått än o vet inte om jag ska heller... :? Gick dock ut på balkongen innan o usch vad det var kallt!

Igår ställde jag klockan på 7:15 men så vaknade jag kvart över 5 imorse o tittade ut.... Näää usch vad det blåste och såg ut utanför... Nä, tänkte jag... 2 timmar till jag kan sova?? Nä, jag går upp 8:00 ändå haha. Men så vaknade vi inte förrän 8:30. Var bara precis för Martin att ta ut hunden, jag fick fixa frukost (som jag alltid gör) och sen kom han in och åt sen åkte han till jobb. Gick undan där! 
 
Så nu sitter jag här med min morgongröt och jag inser att... nä... jag e egentligen ingen helgjuten grötmänniska. Ibland kan jag vara GRYMT sugen på det men... nu smakar det inte så gott faktiskt! Vet inte varför för jag tycker det smakar godare än vanligt men... nja jag vet inte.

En annan sak... Glömde lägga Psylliumfröna i vatten igår innan läggdags! Fan. Det ska jag ju göra varje kväll... det låter inte särskilt gott (och det e det nog inte heller) men man ska ta en matsked Psylliumfrön och lägga dom i ett glas vatten på kvällen och så ska det stå över natten så det bildas ett slemliknande nånting.. så ska man dricka det för det ska tydligen hjälpa tarmarna och läka osv osv... o så GLÖMMER jag det...

Åh jag e så INNERLIGT trött på att lida av dessa problem!!! Ja, förstoppning då. Lixom VARFÖR JAG?! Jag bryr mig inte om ifall det är tabu att prata om såna här grejer för jag har inget emot att prata om sånt hehe. Det e ju bara roligt :) Missförstå mig rätt... så länge man inte går till ytterligheter så hehe...

Inte för att det intresserar nån men igår t.ex. var jag inte på toaletten ALLS! :-o Jo, jag kissade en MASSA då jag börjat dricka mkt vatten men... inget annat *buhuuu* Det e helt sjukt egentligen att man kan gå att längta efter att få göra nummer 2 *asgarv*

Ni som läser min blogg... har ni eller har ni haft några liknande problem? Om ja, hur löste ni dom då?

Jag gick ju på en tarmsköljning och det hjälpte men... jag trodde att jag skulle ja ni vet, varje morgon :( Blir så sur! Jag följer alla råd om att gå upp tidigt (okej det kan diskuteras) dricka kokat vatten med citron på fastande mage, äta en rejäl frukost, motionera (ja, det kan väl oxå diskuteras) o äter på bestämda tider. Frukost, lunch, middag är huvudmålen om dagen som jag SKA äta. Sen mellanmål vet jag inte riktigt... blir väl nån frukt kanske... e dålig på både frulle och mellanmål... tyvärr låter jag ofta suget bestämma :|

Nä, nu ska jag gå o bädda o få lite ordning på torpet :)

Ha en bra dag alla! Kram kram

◊Carro-Barro◊

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...