2007-04-06

Orange City

Ja I'm sorry men det blev Orange City... men bara tillfälligt... ska försöka ändra om här lite på bloggen inom kort! Anledningen till att det blev den var för att jag längtar bort. Till Lyckans Land. Amerika. Och bilden ni ser ovan när ni loggar in här ser ut som just - Amerika... Los Angeles.... Hollywood... åh... jag drömmer mig bort nu.... haha! Rättare sagt liknar det vilken storstad som helst där borta.. nästan alla har ju skyskrapor o sånt shit ändå så...

Jag undrar hur vissa av er får eran kalender upp i hörnet?? Är det kanske för dom som pröjsar 60 spänn i månaden?? Hmm måste kolla upp :)

Förresten hörrni... Provade Coca Cola Zero idag... Smakar nästan EXAKT som vanlig cola. Blev så konfunderad under kvällen o lite förvirrad emellanåt då jag tänkte "va sjutton är det verkligen vanlig cola jag dricker eller light?" Sen kom jag ju på att jag ju faktiskt köpte Zeron idag. Så till er som ÄLSKAR vanlig coca cola men vill spara på kcalorier och inte gillar light. KÖP COCA COLA ZERO!!

Ni lär inte ångra er!

Puss på er och godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...