2009-05-14

Dagen idag...

Var ju på körlektion... och jag är som ni vet så jävla klantig för jag hade bokat in tvättid samtidigt... =/ Mmmm jag vet.... smart ju! *NOT* Men min snälla granne hade tvättid före mig och hon hade sagt till mig att jag kunde komma till när hon var klar. Hon brukar välja 7-12 passen var morgon och hon brukar oxå vara klar med tvättmaskinerna runt halv 10-10 så jag gick ner då och stoppade i och var klar med dom och tvätten inhängd i torkrummen lagom till jag skulle åka =) Me like! Sen när jag kom hem så gick jag ner och hämtade upp tvätten, åt lite och sen iväg med Bellavovven min... vi var ute i nästan 1,5 timme! SÅ härligt! Dock så tycker jag inte det är så där superhärligt att se en massa muffar, hängbröst och russin till snoppar när jag är ute och går. Ja, jag som är som jag är gick ju såklart rakt igenom Ribbans nakenbad =/ Va faan det blåste småjävlar och var allmänt kyligt. Vem badar då?? Jo naturisternas pensionärsförening tydligen... jag vände ju snabbt på klackarna och gick därifrån... hahaha. Men varför ha ett nakenbad mitt i Hälsans Stig???? I don't get it! Eller så var det bara jag som gick fel... oops... hehe.

Har annars haft en lugn kväll. Sambon har varit ute på galej med 3 arbetspolare. 2 britter och 1 svensk... bådar gott eller?? =) Iaf så sa jag när han kom hem, när han ville ha en puss att han luktade sprit! För det gjorde han! "Kan jag väl inte göra!" sa han då. "Jag har ju bara druckit två öl och ett glas vin!" Mmhmmm ska man tro på det eller?? Hoppas han är rejält bakis imorgon bara för det *elakt grin* Snäll jag är va??

Annars har jag bara småstädat idag oxå... dammsugit, renbäddat sängen och plockat lite här och var... ätit lite... ja, lite såna där tråkiga saker... hehe. Och nu väntar sängen och lite läsning om Stenåldersmat... kött, sallad, bär och grönsaker osv... ooohooo så avancerat... =)



Tvätten...


Bella på fältet...


Älskar havet...


Inkommen och har tråkigt... tur att Sofie piggade upp mig lite på MSN =) Tack gosesnoken!!


Var så småhungrig men framförallt sugen på nåt när jag kom in
så det fick bli mannagrynsgröt! Det gula är lite smöööör!! =)
Sen valde jag att ta halva vatten och halva mjölk när jag kokade
det och det blev precis hur bra som helst!


Ja men se däääär... nästan 11000 steg!! Weehoooo!

Dags för nattaborstningen =)

Var tvungen att lägga in denna bilden... mitt ansikte är ju format likadant som en Aliens hahaha!

Efter borstningen tog jag ett välförtjänt bad! (Fick hem skvallertidning idag ju!)

Natti fnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...