2009-05-14

Funderar...

...kring detta med vikten... ska det verkligen vara så jävla svårt att gå ner ett par kilo??
Okej, nu behöver inte jag gå ner "bara några kilon" utan snarare nästan 20 (!!!) Ok, 15-20 då.
Å andra sidan så tänker jag inte bry mig så himla mkt om just vikten öven om den stör mig så in i... men MINST 10 kg tänker jag minsjäl gå ner! Så är det bara. Ja 13 kg blir det. Vill ner till 70. TILL ATT BÖRJA MED! Så nu kan ni ju själva räkna ut vad jag väger =( Och nu har jag ju börjat ut och gå över en timme om dagen. Och så mkt behövs inte ens men nu har det bara blivit så. Minst 10.000 steg ska jag försöka komma upp i. Och jag ska försöka ta halva av dom på morgonen! Alltså 5000 steg.

Men så är det ju detta med maten... man blir ju så förvirrad av alla nya råd och rön och dieter som kommer. Vilken är egentligen bäst? Ja, det är individuellt säger man då. Och det är det ju. Men hur vet man vilken som passar en själv bäst?? Ska man (jag) behöva försaka bröd, (som jag bara ÄLSKAR!) ris, potatis (som jag oxå älskar!) och massa andra goda kolisar? Nä-äää det vägrar jag bara. Visst, jag kan tänka mig att vara utan det en vecka även om jag skulle lida men varför kan jag inte bara vara en sån som kan äta VADSOMHELST och ändå inte gå upp???

Kommer fortsätta mer på detta ämnet sen. Men måste ut med vovvarna nu =) Ta ytterligare några steg hihi!

*suck*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...